piątek, 18 września 2009

Franciszkańskie Rekolekcje Formacyjne Alwernia III, Zakopane 14-24 lipca 2009

Źródło zdjęć

Czy ktoś może mi wyjaśnić, na czym polega tzw. formacja na takich "rekolekcjach" (pomijając to, że wszyscy się świetnie bawią?)


Ciekawe, jak by wyglądał w takich okularach i uszach św. Franciszek z Asyżu?

Na odwrót? Też się jakoś trzyma!

Na rekolekcjach fajnie jest!

Ja też, a co...

Ołtarz? Korporał? Obrus? Krucyfiks? Świeczniki? Ornat? A kto by się tam takimi duperelami przejmował? Chyba tylko te sączące jad, przebrzydłe tradziuchy. No i trepy z Watykanu, co to nie rozumieją Ducha Soboru... A jak wam się podoba mój pomarańczowy habit?

- może winka, he he he?
- a polej waść, he he he!

- zaraz, czy ja wyłączyłem żelazko...?


za rok tu znowu przyjedziemy!


habit franciszkański w wersji "bez kalorii"